Slider

ORANGE

1/13/2018

Pirtsakampaa asua tulee tässä! Varmaan eniten väriä (ja kirkkainta) mitä mun päällä varmaan ikinä tulee näkemään. Ja eniten mua mietityttää näitä kuvia katsellessa, että mitä huulipunaa mulla oikein oli näissä kuvaussessareissa? I NEED TO KNOW.
 Bomber jacket | Urban Outfitters
Dress | H&M
Shoes | VANS
Sunnies | Quay Australia
Jotta asu ei menisi kuitenkaan liian tyttömäiseksi, oli mun pakko heittää vakio-Vansit jalkaan ja bombertakki päälle. Oikeastaan tallasin koko kesän ja syksyn menemään Vanseilla, sillä ne on yllättävän hyvät kävelyyn ja mukavat jalassa, sekä kaiken kaikkiaan helpot heittää jalkaan kun on lähdössä kiireessä. Bombertakki tulee nahkatakin jälkeen heti seuraavana ja tämä kyseinen musta yksilö on saanut kulkea mun mukana lähes joka päivä, aina kun nahkatakki tarvitsee sijaista, jo parin vuoden ajan.
                Huulipunan lisäksi itken mun hiuksia, jotka tyhmänä ja tylsistyneenä menin alkusyksystä leikkaamaan. Ne olivat niin ihanan pitkät ja helpot, nyt ne ovat pätkityt ja pysyvät juuri ja juuri nutturalla tai muutenkaan kiinni, sillä otsatukka jota en pyytänyt tai halunnut tunkee aina silmille väkisin jos en ole kiinnittänyt sitä erikseen pinneillä. Snif. Muuta asiaa mulla ei oikein olekaan tästä asusta, joten ensi kertaan!

2 kommenttia:

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan