Slider

Casual

10/19/2017

Leather jacket - ZARA | Shirt - BikBok | Jeans - BikBok
Päätinpä postata tämänkin asun, vaikka se on niin yksinkertainen kuin vain mahdollista asun on olla. Myönnän, että olin tämä päällä koulussa, jonka vuoksi yksinkertaisuus, sillä meillä pitää olla joko mustat tai mustavalkoiset asut päällä jos meillä ei ole pelkästään teoriapäivä yhtenäisyyden vuoksi, sillä koulussa käy asiakkaita ja kuva meistä opiskelijoista pitää olla ammattimainen ja yhteensopiva. Jonkun kirkas keltainen riitelisi hieman toisen sähkön sinisten housujen kanssa, eikö vain? Itse myös pidän tietenkin tästä all black/mustavalkoinen -pukeutumisesta, sillä erittäin harvoin mun päällä näkee väriä, varsinkaan kirkasta sellaista. Tämä nahkatakki tuli kotiutettua keväällä Zarasta. Mulla on ollut vuosia jo sama nahkatakki (joka sekin oli Zarasta), jonka olin ostanut joskus aleista ja joka oli aivan liian iso mulle, varsinkin sitten, kun tuli sen aika kulahtaa kun tungin alle kerroksen huppareita ja neuleita kylmien säiden tullessa. Pitkään etsin uutta, mahdollisimman yksinkertaista, mutta ei muovisen näköistä takkia ja vihdoin löysin sen. Takki on yksinkertainen, mutta siinä on silti jonkin verran yksityiskohtia, kuten napit, muutama vetoketju taskuissa ja hihoissa, sekä olkapäiden "soljet". 
                       Paita tuli syksymmällä liittyneeksi mun vaatepaljouden joukkoon BikBokin aleista sattumalta. Etsin juurikin koulua varten jotain paitoja, jossa pärjäisin myös kylmillä säillä ja se tupsahti alerekistä esiin hintaan 9,90€, josta sainkin vielä jonkun lisäalen (no idea why) ja hinnaksi jäi vähän päälle seitsemän euroa. Se on yksinkertainen valkoinen paidan/collegen välimuoto, mutta siitä tekee hieman kiinnostavamman rinnuksia koristava röyhelö. Farkuista en tarinoi, sillä ne ovat vain tavalliset mustat farkut, jotka tällä hetkellä ovat aivan värinsä ja muotonsa menettäneet, ja suunnitteilla on reissu uusia ostamaan, vaikka farkkuostokset ovat yksi sotatantere sopivien löytämiseksi. 
                         Näettekö mun söpön keltaisen kynsilakan? Viime toukokuun alusta oon ollut jostain syystä ihan hullaantunut kynsilakkoihin ja olenkin kotiuttanut niitä ison kasan siitä lähtien aina kun oon löytänyt kivan värin. Ennen en lakannut kynsiä lainkaan ja saatika viilasin, leikkasin vaan lyhyemmiksi kun sen aika koitti. Nykyään viilaan ja lakkaan joka päivä uuden tuoreen lakan, sekä levitän kaikki mahdolliset kynsinauhaöljyt ja muut. En tiedä milloin mun elämä olisi ikinä ollut tässä tilanteessa, että se on niin kasassa, että löydän inspistä kynsien laittoon. Onko muita kynsiin hurahtaneita tai ootteko löytäneet jonkun muun pienen kauneusrutiinin, jota teette useamman kerran viikossa? Mulle kynnet ja kasvonaamiot joita kotiutan myös kiitettävään tahtiin, ovat nousseet omaksi lempparipuuhaksi iltaisin ennen nukkumaanmenoa, kun katsomme poikaystävän kanssa sarjoja. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan