Slider

Pastels

11/10/2017

Top - ZARA | Pants - ZARA 
Tässä tulee asukuvia, jotka ovat jo saaneet muhia jonkin aikaa tiedostojen kätköissä omassa rauhassaan koskemattomina. Kuitenkin tämä asu on yksi mun loppukesän lemppareista ja halusinkin sen takia välttämättä nämä kuitenkin julkaista ja näyttää tämä pastellipläjäys teille. Toki näette asussa vain sinisen paidan ja valkoiset housut, mutta munlaiselle värittömälle ihmisellä tämä värimäärä on ihan mieletön! Yleensä mun päällä näkee pelkkää mustaa tai ainakin puolet asusta koostuu kyseisestä väristä. Jos ihmettelette, miksi kenkiä ei näy kuvassa on sen takia, että aamulaiskuudessani jalakaan päätyivät muistaakseni "suihkusandaalit" eli tutummin omaan suuhuni Filan fläbyt. Niitä ei ollut tarkoitus kenenkään nähdä, eikä ne sen takia myöskään esiinny kuvissa, kjeh. 
                      Paita oli kovassa käytössä kesän lopussa kun säät vielä sallivat sen. Tämän ihanuuden löysin meidän kesän extempore Prahan reissulta Zarasta alerekistä, muistaakseni hintaa oli 8€. Olin jostain syystä aivan myyty tuon tyylisistä hihoista ja kun löysin tämän oli se rakkautta ensi silmäyksellä. Paita toki on minulle koon liian iso, mutta onnekseni se on kietaisumallia, eli paidan saa sopivasti kiristettyä itselleen sopivaksi. Eniten paidassa hihojen lisäksi pidänkin juuri tuosta taakse muodostuvasta rusetista. Paidan kietaisuosat (sovitaan, että niitä kutsutaan tästä eteenpäin helmakkeiksi) eli helmakkeet ovat todella pitkät ja leveät. Niistä syntyykin täydellinen rusetti selän taakse, joka antaa asuun pienen yksityiskohdan. Tosin näiden helmakkeiden pituus on saanut mut epäilemään, että onko rusetti oikeasti tarkoitettu etupuolelle, sillä mulla se ainakin olisi mahdollista. En sitten tiedä onko näin, mutta itse pidän rusetista selkäpuolella. Olen toukokuusta lähtien ollut jostain syystä addiktoitunut kynsilakkoihin (taisin aiemminkin kirjoittaa tästä "ongelmasta"?) ja en voi muuta kuin ihastella miten tuo keltainen kynsilakka sointuu vaaleansiniseen paitaan. Ah, niin söpö.
                           Housut ovat myöskin Zarasta kotoisin ja kotiutettu kesällä poikaystävän ja parhaan kaverin mahtavan yhteistyön toimin. Olin päättänyt kaupassa, että en näitä osta, sillä saman tyyppiset housut löytyvät jo vaatekaapistani. Kuitenkin eräänä lauantaina kun olin töissä tuli sellainen olo, että ei hitsi, mun on aivan pakko saada ne housut ja aivan pakko laittaa ne tänään illalla jalkaan kun lähdetään viihteelle. Muuten en voi lähteä minnekään. Siitä alkoi poikaystävän ja parhaan kaverin pommitus, että tuokaa mulle housut, kun olivat molemmat kaupoilla. Siellä ne kaksi pistivät voimansa yhteen, tapasivat Zaran edessä, etsivät mulle housut ja toivat kotiin, ja sain kuin sainkin pitkän harkinnan jälkeen housut jalkaan. Nämä housut ovat mallia, jonka lahkeet katkeavat nilkkojen yläpuolelle, noin pohkeiden puoliväliin. En muista oikeaa termiä mallille, mutta ovat niin ihanat korkean vyötäröön yhdistettynä. Nyt syksyllä mua on hirveästi houkutellut ostaa nämä mustana ja käyttää sukkahousujen kanssa, mutta en ole viekä raaskinut tehdä sitä sijoitusta, sillä luultavasti jäätyisin noissa näillä keleillä, vaikka olisi sukkahousut alla. Materiaali on erittäin ohutta ja esimerkiksi noista valkoisista paistaa alushousut läpi jos ei ole niitä tarkkaan valinnnut.
                            Itken myöskin mun pitkiä hiuksia jotka mulla on vielä kuvassa. Ne menivät niin helposti nutturalle ja näyttivät hyvältä myös auki ilman, että niille tarvitsi tehdä mitään. Tyhmänä menin kampaajalle ja käskin leikkaamaan huonot pois. Sinnehän meni puolet mun pituudesta ja hiuksia ei saa enää edes alanutturalle. Kaiken kukkuraksi mulla on ei-toivottu otsatukka, joka ei pysy sitten missään, jos haluan sen pysyvän pois tieltä. Itkuitkuitku. Noh, onneksi hiukset kasvavat, mutta en ole henkisesti valmistautunut siihen aikaan, jonka se koko prosessi vie. Tuntuu, että joka kerta käy samalla tavalla ja ikinä en opi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan