Slider

YELLOW IN NOTTING HILL

11/22/2017

Tässä tulee ehkä mun koko vuoden lempiasukuvat! Huomaako jo, miten tää pimeä, kostea syksy/alkutalvi masentaa mua, kun palaan vaan kesäkuviin ja -asuihin, varsinkin kun on hinku päästä takaisin Lontooseen missä nämä kuvat ovat räpsäisty? Pitäisi varmaan ottaa jotain syysasukuviakin, mutta viime aikoina se on ollut erittäin hankalaa sovittaa aikatauluja ja pimeyden tuloa yhteen.
                   

  • Pants - Zara 
  • Shirt - Zara
  • Shoes - Michael Kors
  • Biker jacket - Zara
  • Bag - Michael Kors
  • Sunglasses - Quay Australia

                   Ensinnäkin tää asu oli mulla kovalla käytöllä kesästä, sillä vihdoin sain itseni totutettua käyttämään väriä päälläni ja vieläpä kahta samaan aikaan. Olin myös korvia myöten ihastunut kesän lopulla off shoulder -paitoihin ja samoin croptop -tyyliisin paitoihin, joten tämä keltainen kaunokainen Zarasta vei täysin multa jalat alta ja se nähtiinkin useasti mun päällä kun suunnattiin esimerkiksi kavereiden kanssa ulos viettämään kesäiltaa. Paidan leikkaus ja tyyli tekee siitä myös todella mielenkiintoisen.
                  Korkeavyötäröiset housut ovat aina olleet mun lemppareita farkuista lähtien ja kesän alussa ihastuin kovasti suoriin, leveälahkeisiin housuihin. Housut oli pakko ostaa varsinkin, jos vyötäröä koristi leveä "vyötärönauha", niin kuin näissä kyseisissä housuissa. Ostin alkukesästä saman malliset housut, mutta jotka olivat paljon laskeutuvampaa kangasta ja tavallaan "juhlavammat". Näihin ihastuin, koska ne ovat hieman rennomman tyyliset ja niistä saa tavallaan seiloriviboja. Kangas ei ole myöskään niin laskeutuvaa ja myöskin rennomman oloiset, sillä kangas on todella kevyttä. Näitä on helppo parittaa erilaisten croptopien tai neuleiden kanssa ja pystyraitakuvio tekee yksinkertaisestakin asusta mielenkiintoisemman kertaheitolla.
                   Nahkatakki on ollut aina must-asuste mun vaatekaapissa. Se on takki, johon turvaudun aina kun vaatekriisi iskee, eikä ideoita tunnu olevan. Se pelastaa pahat päivät ja saa asun näyttämään siltä, että sitä olisi edes jonkin verran mietitty. Siksi olenkin ollut tarkka aina siitä, miltä bikertakki näyttää. Tämän kotiutin keväällä, sillä vanha nahkatakkini oli jo nähnyt parhaimmat vuotensa ja päässyt kulahtamaan muodostaan pahasti. Niinpä monta kuukautta etsin uutta täydellistä nahkatakkia ja se löytyi vihdoin (taas kerran) Zarasta. Nahkatakkia kohtaan mulla on tarkat kriteerit:

  1. se pitää sopia mun budjettiin (eli mielellään alle 150€)
  2. Tekonahkan tulee näyttää mahdollisimman aidolta, eli se ei saa näyttää vähänkään muoviselta
  3. Napit, vetoketjut ja muut yksityiskohdat mitä takissa saattaa olla tulee olla hopeiset (oikeastaan missään mitä ostan, ei saa olla kultaa. Olen tarkka jopa farkunnapeista)
Kirjaimellisesti en osta mitään, jossa on kultaa näkyvillä. En koruja, kelloja, laukkuja tai vaatteita. Jostain syystä pidän vain hopeasta ja olisin erittäin epävarma itsestäni, jos päälläni olisi kultaa missään muodossa tai koossa (tosi outoa, I know). Taas kerran haluan postauksen lopuksi pahoitella jotain ja tällä kertaa sitä, että postailen vaan näitä kesäkuvia! Kesällä mulla ei ollut yksinkertaisesti vain aikaa kirjoittaa blogia, vaan päivitinkin sen sijaan Instagramia tiuhaan tahtiin. Nyt haluan kuitenkin saada nämä kuvat esille tänne blogin puolellekin. Yritän saada tässä seuraavien viikkojen aikana muutakin materiaalia tänne blogin puolelle kuin vain näitä keskisormea näyttäviä kesäkuvia. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan