Slider

GREY AS THE WEATHER

11/28/2017

Otsikko sanoo kaiken ja kaiken mitä oon varmaan jokaisessa viimeisimmässä postauksessa valitellut... Tämä syyssää ja sen tuoma harmaus! Mutta jotain positiivista tästäkin löytää, eli mä olen saanut aikaiseksi otettua ensimmäiset syksyn asukuvat! Tässä tulee siis ennen näkemätön, väsynyt, silmäpussit omaava ja sunnuntai-brunssin jälkeen kylläinen Elizabeth kaikessa harmaudessaan. Viime aikoina oon ollut tooooodella stressaantunut (en voi edes painottaa tuota sanaa tarpeeksi) oikeastaan kaikkien elämän osa-alueiden tiimoilta ja sen näkeekin parhaiten mun silmien alle ilmestyneistä pusseista, joita yritin hieman peitellä meikillä kiireessä sunnuntaina aamupäivästä, kun tuli äkkilähtö brunssille.
Hat - Zara
Coat - Zara
Knit - Zara 
Pants - Zara
Bag - Michael Kors
Scarf - Mom's closet
Shoes - H&M
Näitä asupostauksia tehdessäni alan tajuamaan, että mun koko vaatevarasto taitaa koostua pelkästään Zaran vaatteista...
Pahoittelut kuvien laadusta, tällä kertaa kameran takana oli mun poikaystävä ensimmäistä kertaa. Näitä ei pystynyt edes muokkaamalla pelastaa sen enempää. Pitääpä opettaa se kunnolla, niin saan itselleni siitä oman hovikuvaajan :-)



6 kommenttia:

  1. Tosi kivannäköinen asukokonaisuus eikä kuvat oo mun mielestä yhtään huonoja laadultaan tai muutenkaan. :) Voisin kuvitella itselle päälle saman asukokonaisuuden!

    http://www.montasyytarakastaa.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kiva kuulla :) itse ehkä oon vaan niin kriittinen omasta materiaalista mitä postaan 😄

      Poista
  2. Ihanat hiukset sulla! Ja muutenkin tosi kiva toi asu. Harmaa sää jotenkin kutsuu pukeutumaan harmaasti :D Ja tsemppiä stressinaiheuttajien selättämiseen! Onneks kohta on joulu, niin sit (toivottavasti) ehtii levätä kunnolla ja kerätä uutta energiaa :)

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! Oon ollut hiusten suhteen tooosi pettynyt syksyn, kun kampaaja meni katkomaan liikaa ja ohentamaan. Kiitos Linda! ❤️

      Poista
  3. Superkiva asu, takku ja laukku ovat ihanat! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Piia! Itsekin pidin tästä asusta hirveästi, vaikka harvoin pukeudun kokonaan harmaaseen 😊

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan